عصر اهواز :

مدیرکل پست خوزستان گفت: مودیان مالیاتی جهت دریافت خدمات مالیاتی به ادارات پست استان خوزستان مراجعه کنند.
مهران حموله اظهار کرد: با توجه به فراخوان اظهارنامه‌های مالیاتی، مودیان جهت دریافت خدمات مربوطه می‌توانند به ادارات و دفاتر پستی دولتی منتخب در سطح استان مراجعه کنند.
وی افزود: مودیان مالیاتی باید جهت دریافت خدمات ثبت نام، اظهارنامه شرکت‌ها، املاک و اظهارنامه و مفاصا حساب خودرو در مهلت زمانی تعیین شده به ادارات پست دولتی در شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.
حموله تصریح کرد: این خدمات در ادارات پست دولتی در مرکز استان در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۳۰/۷ صبح لغایت ۸ شب به متقاضیان ارائه می‌شود.
وی عنوان کرد: جهت ارائه هرچه مطلوبتر خدمات اظهارنامه مالیاتی و مفاصا حساب، متصدیان ارائه این خدمات در ادارات پست دولتی استان آموزش‌های لازم را دیده‌اند و با توجه به بستر مناسب اینترنت در پست، این خدمات به صورت ویژه با سرعت و امنیت بالا و با نرخ مصوب دولتی به متقاضیان ارائه می‌شود.
وی اظهار کرد: ارائه خدمات تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان خردادماه و اشخاص حقوقی تا پانزده تیرماه جاری اعلام شده است.