شورای شهر در اهواز نیما حاجی پور

شورای شهر در اهواز

قطعاً نهادهای مدنی زمانی می توانند به کسب شاخص ها و حداکثر توانمندی دست یابند که در سایه هماهنگی و فعالیت کارشناسی از عملکردی شفاف و در معرض نقد و ارزشیابی برخوردار باشند.
روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟ بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات احمد عامری . کارشناس روابط عمومی

روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟ بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

عصر اهواز - با توجه به گسترش رسانه ها و شکل گیری رسانه های نو و همچنین گسترش وظایف روابط عمومی ها، کمتر مدیری را خواهیم یافت که از اهمیت نقش روابط عمومی در سازمان آگاه نباشد؛ تاثیرگذاری روابط عمومی در رشد و توسعه سازمان امری مهم است.
تالار عروسی لیانا اهواز
کد خبر: 5239
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲

امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان


اهواز – مدیرکل راه و شهرسازی از عدم پرداخت اعتباری برای بازسازی جاده های سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش عصر اهواز به نقل از مهر، منوچهر رحمانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان خوزستان اظهار کرد: برخی از پروژه های راه و شهرسازی کشوری و توسط شرکت شرکت توسعه راه های کشور انجام می شود که کمربندی رامهرمز، رامهرمز به بهبهان، هفتکل به ایذه، کمربندی شوشتر و خیرآباد از جمله پروژه های این شرکت در استان است. به صورت کلی ۲۳۵ کیلومتر جمع کار این شرکت در خوزستان با ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: یک سری پروژه ها از طریق وزارت نفت طی تفاهمنامه ای با وزارت راه انجام می شود که این پروژه ها شامل ۹۰۰ کیلومتر جاده با ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار می شود. در نیمه اول امسال از این ۹۰۰ تا حدود ۲۴۰ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

رحمانی عنوان کرد: سیاست ما و وزارتخانه راه این است که به هر شکل ممکن با ظرفیت های موجود این پروژه ها سرپا بمانند و ۱۵۰ میلیارد تومان به پروژه های تزریق کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: اگر رکود ادامه پیدا کند به نظر می رسد که تا پنج سال دیگر به مشکل برمی خوریم. یک هزار و ۱۳۰ کیلومتر از طریق ظرفیت های موجود برای راه های روستایی در دست اجرا داریم.

رحمانی اضافه کرد: در حال حاضر میانگین کشوری بهره مندی از راه های روستایی، ۶۵ درصد ولی در خوزستان بین ۵۹ تا ۶۰ درصد است. قاعدتا با اجرای این پروژه ها نیز میانگین استان افزایش پیدا می کند.

وی افزود: سه مرحله سیل را پشت سر گذاشتیم ولی تاکنون موفق به اخذ نقدینگی برای تزریق به پروژه های بازسازی سیل نشده ایم.

رحمانی گفت: بحث جاده ساحلی تا شلمچه در حوزه خوزستان از هندیجان شروع و ۲۵ کیلومتر آن چهارخطه و زیر ترافیک است. ماهشهر به هندیجان به طول ۸۰ کیلومتر است که در حال حاضر ۴۵ کیلومتر آن چهار خطه شده و مابقی نیز در دست اجرا است. همچنین ماهشهر به آبادان نیز به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: دو هزار و ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور داریم که کمتر از ۱۰ درصد آن در حوزه استان خوزستان است. در دو سال اخیر ۳۷ نقطه را رفع حادثه خیزی کرده و برای مابقی به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. امسال رفع ۲۰ نقطه دیگر از این نقاط حادثه خوزستان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است.

رحمانی در ارتباط با آزادراه اهواز ـ شهرکرد گفت: در آخرین سفر وزیر راه به خوزستان، وی توصیه کرد که سرمایه گذار خارجی وقتی به این زودی ها به خوزستان نمی آید باید از کنسرسیوم شرکت های داخلی استفاده کرد. مدیرکل آزادراه های کشور نیز هفته گذشته سفری به خوزستان داشت که پنج شرکت استانی را برای رایزنی مدنظر قرار گرفتیم.

 


Asr Ahwaz News Agency

5.0 35
Google | Google+

منبع: خبـرگزاری مـهر
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری

اخبار ایران و جهان