یادداشت/ بار دیگرحزب‌الله سعدالله زارعی

یادداشت/ بار دیگرحزب‌الله

اجماع نسبی داخلی لبنان بر سر انتخاب «میشل عون» به عنوان رئیس‌جمهور که روز گذشته با 83 رأی پارلمان صورت گرفت، علامت مهمی از تغییر معادلات در لبنان است.
روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟ بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات احمد عامری . کارشناس روابط عمومی

روابط عمومی ها از لحاظ حقوقی چه جایگاهی دارند؟ بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

عصر اهواز - با توجه به گسترش رسانه ها و شکل گیری رسانه های نو و همچنین گسترش وظایف روابط عمومی ها، کمتر مدیری را خواهیم یافت که از اهمیت نقش روابط عمومی در سازمان آگاه نباشد؛ تاثیرگذاری روابط عمومی در رشد و توسعه سازمان امری مهم است.

کانال تلگرام عصر اهواز

کد خبر: 307527
تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱

امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان

جواد خیابانی نسبت به موضوع دلالی‌اش در خصوص تفاهم اسپانسر پوشاک جیووا برای تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، جواد خیابانی که مجری برنامه رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی ایران به اسپانسری برند جیووا بود اظهار کرد: می‌گویند جواد خیابانی دلال شده است! چهار ماه پیش پیامکی کوتاه به رییس فدراسیون فوتبال زدم و گفتم برند جیووا با افتخار و رایگان پیراهن‌های تیم ملی ایران را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: پیراهن تیم ملی پرچم یک کشور است من نه فروشنده و نه خریدار این پرچم نیستم. افتخار می‌کنم که پرچم و پیراهن تیم ملی را بر تن راست‌قامتان فوتبال ایران قرار دهم تا با برند جیووا به مصاف حریفان خود بروند. امیدوارم همه ما برای صعود تیم ملی هر کاری از دست‌مان برمی‌آید انجام دهیم.

خیابانی با بیان اینکه جیووا حدود ۶ میلیون یورو در طول سه سال برای تیم‌های ملی هزینه خواهد کرد گفت: برند جیووا در سه سال آتی حدود ۶ میلیون یورو بابت لباس تیم‌های ملی در کلیه رده‌ها هزینه خواهد کرد. اگر این دلالی است، من دلال هستم.

به گزارش ایسنا از مدتی قبل که موضوع تفاهم تیم ملی با جیووا به عنوان اسپانسر لباس تیم ملی به گوش رسید، شائبه‌هایی مبنی بر ارتباط خیابانی با این برند پوشاک مطرح شد که او به عنوان واسطه در این تفاهم و قرارداد نقش دارد.

انتهای پیام



منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری

کانال تلگرام عصر اهواز

اخبار خوزستان