عصر اهواز :

علی عیسی زاده در پاسخ به این سوال که چرا درهفته های اول و دوم تبلیغاتی محیطی وجود نداشت؟ اظهارکرد: باتوجه به این شیوه عقد قرارداد سازمان لیگ و فدراسیون برای تبلیغات محیطی تغییر کرده و قرار است شرکت های برای این موضوع به صورت مستقیم با سازمان لیگ قرارداد منعقد کنند، در هفته های اول و دوم تبلیغات دور زمین را نداشتیم و ان شاءالله از هفته های آینده این تبلیغات را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: شنیده ایم که قرارداد خوبی در این زمینه منعقد شده و انتظارمان از سازمان لیگ این است که حق و حقوق تمام باشگاه ها را در نظر بگیرد و مانند فصول گذشته نباشد که درآمد تبلیغات که حق تمام تیم ها است، صرف پرداخت بدهی های استقلال و پرسپولیس شود. این دو تیم خودشان به سازمان لیگ بدهکار هستند و نباید این درآمد تنها صرف آن ها شود و باید حق باشگاه های دیگر نیز داده شود.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: مردم از ما انتظار دارند و ما هم باید بازیکن خوب جذب کنیم و تنها تیم های استقلال و پرسپولیس نیستند که مشکل دارند. درست است که این دو تیم بزرگ هستند ولی نمی توانیم از حق و حقوق مان بگذریم و از سازمان لیگ انتظار داریم که در قرارداد جدید برای تبلیغات، تمام تیم ها را ببیند و حق ما را ضایع نکند.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه های استقلال و پرسپولیس معتقدند که باتوجه به این که بیشترین هوادار را دارند پس باید سهم بیشتری از درآمد تبلیغات دور زمین به آن ها برسد؟ عنوان کرد: اگر تیم های دیگر مقابل آن ها بازی نکنند پس این دو تیم چگونه می خواهند در لیگ بازی کنند؟ به گفته خود مسوولان این باشگاه ها، هر دو باشگاه استقلال و پرسپولس در مجموع ۶۰، ۷۰ میلیارد تومان درآمد از پیامک ایرانسل نصیب شان می شود که این درآمد هنگفتی است. سایه سنگین رانت استقلال و پرسپولس بر درآمدهای تبلیغاتی لیگ برتر ایران دیده می شود و این در حالی است که ما بدهکار سازمان لیگ شده ایم و نمی دانم بر چه اساسی با ما این گونه رفتار می شود و این ظلم مضاعفی در حق است.

 

منبع: ایسنا